OZEKI WEBOFFICE: Template for page '4153' not found! Create a template for this page!

Általános telefonközpont feladatok

Az Ozeki Phone System XE telefonközpont minden olyan funkcionalitást beépítetten támogat, amely egy telefonközponttól elvárható. Az alábbiakban ezekről a funkciókról olvashat egy-egy rövid bevezetőt, a linkeket követve pedig részletesen tájékozódhat az egyes témakörökkel kapcsolatban.

Az Ön Ozeki Phone System XE rendszere természetesen könnyedén ki tudja elégíteni azokat az igényeket, melyeket minden PBX-nek ki kell tudnia elégíteni. Az Ozeki Phone System XE számára könnyű feladat a hívásátirányítási szabályok kezelése, az IVR (Interactive Voice Response, interaktív menürendszer) használata, az összehangolás, stb. és a különböző csatornákon keresztülmenő hívások kezelése. (1. ábra)


1. Ábra - Általános telefonközpont feladatok, melyeket az Ozeki Phone System XE végrehajt

  • Külső kapcsolódás

    Az Ozeki Phone System XE egyedülálló lehetőséget biztosít arra, hogy a VoIP kommunikációs eszközöket egyéb, hagyományos és speciális eszközökkel kapcsoljuk össze. A következő oldalakon olyan megoldásokról olvashat, amelyek a különböző külső eszközök és az Ozeki Phone System XE összekapcsolásának lehetőségeit mutatják be. Ezen témakörök közt helyet kapnak a VoIP szolgáltatók, a hagyományos telefonvonalak, a mobil eszközök, illetve a weboldalak, az SMS rendszerek és azok a más gyártók által forgalmazott telefonközpontok, amelyek mind összekapcsolhatók az Ozeki Phone System XE VoIP telefonközponttal. Tovább...

  • Mellékek csatolása

    Az Ozeki Phone System XE telefonközponthoz több különböző mellék adható meg. A következő oldalakon tájékozódhat azokról a lehetőségekről, amelyekkel asztali telefonkészüléket, szoftveres telefont, más telefonközpontot, mobil eszközöket, illetve standard SIP klienseket csatlakoztathat az Ozeki Phone System XE telefonközponthoz. Tovább...

  • Hívásirányítási szabályok

    A telefonhívások irányítása a telefonközpontok egyik legalapvetőbb feladata. Az Ozeki Phone System XE telefonközpont széleskörű támogatást nyújt a hívásirányítás területén, amellyel a bejövő és kimenő hívásait, a közvetlen, belső vagy külső hívásokat, illetve a csoportos hívásokat is könnyedén kezelheti. Tovább...

  • Szolgáltatások beállítása

    A speciális telefonszolgáltatások tekintetében az Ozeki Phone System XE telefonközpont kiemelkedő háttértámogatást és egyszerű kezelhetőséget biztosít. A következő oldalakon megismerkedhet azokkal a lehetőségekkel, melyek segítségével üzenetrögzítő szolgáltatást, interaktív menürendszert, hívásvárakoztatás közbeni zenelejátszást, e-mail és SMS szolgáltatásokat állíthat be tetszése szerint. Tovább...

  • Elosztott rendszerek kezelése

    A modern vállalati rendszerekben a legkevésbé jellemző, hogy egy cég csupán egyetlen telephelyen működik. Ennek megfelelően a vállalati kommunikációs rendszerek kialakításánál figyelembe kell venni, hogy több, akár a világ különböző pontjain lévő, irodát kell összekapcsolni egyetlen rendszerbe. A következő oldalak részletesen bemutatják, milyen lehetőségeket biztosít az Ozeki Phone System XE telefonközpont arra, hogy az elosztott vállalati rendszereket egyetlen kommunikációs rendszerré tudja összeolvasztani. Tovább...